Creating International Experiences

If a picture is worth a thousand words then an experience is worth a thousand pictures.

De klant of bezoeker wil iets beleven. Ze kopen geen lamp, maar licht. Ze kopen geen slot, maar veiligheid. We gaan aan de slag met hoe we een beleving kunnen creëren voor de klant of gast met als ultieme doel een tevreden en terugkerende klant.

We creëren niet alleen belevenissen, maar we gaan ons ook verdiepen in verschillende culturen en hoe je een verbinder kan zijn tussen culturen. Zo creëren we ‘international experiences’.

Wat leer je?

Om een beleving te creëren voor een ander is het belangrijk dat je jezelf, het bedrijf en de ander goed kent. Daarom onderzoeken we eerst onze eigen cultuur. Welke waarden, normen en gewoontes hebben wij? Hoe is dat bij het bedrijf? Daarna gaan we ons inleven in de (internationale) doelgroep. Wat beweegt hen en wat vinden zij leuk en interessant?

Vervolgens ontwikkel je offline en online belevingen. Ook gaan we onze eigen beleving creëren. Je organiseert namelijk zelf de studiereis, waar persoonlijke en professionele beleving voorop staat!

Wat doe je?

Je leert wat cultuur is en hoe je cultuurverschillen kan overbruggen. Je verruimt je blik op andere culturen en wat er in de beleveniseconomie gebeurt. Je wordt een verbinder tussen mensen, culturen en bedrijven door de juiste belevingen te creëren.  

Jouw interesses

Je houdt van reizen, nieuwe mensen ontmoeten en bent geïnteresseerd in verschillen tussen mensen. Je houdt van het mensen naar hun zin te maken. Je wilt mensen een onvergetelijke ervaring bieden, zowel online als offline!

Iets voor jou?

Je wilt de verbindende factor zijn en wilt mooie belevingen bedenken, ontwikkelen en uitvoeren voor jouw doelgroep. Je bent creatief, open-minded, doener en niet bang om outside the box te denken!

Meerwaarde

Met deze keuzedelen bereid jij je voor op de steeds groter worden beleveniseconomie en de globalisering van de wereld. Organisaties verkopen geen producten of diensten, maar een oplossing, een beleving. Steeds meer bedrijven gaan internationaal en ook in Nederland ontkom je niet meer aan de omgang met verschillende culturen. 

Wat kun je worden?

Beide keuzedelen leiden je op tot een internationale belevingsgerichte marketeer of evenementenorganisator. Belevingsgerichte concepten ontwikkelen en met andere culturen om kunnen gaan geven je een goede basis voor je toekomst. 

Waar kun je verder studeren?

BUAS Events & Leisure Academy, BUAS Creative Business, Fontys Academy for Creative Industries, Fontys Internatoinal Events, Music & Entertainment Studies, Fontys International Lifestyle Studies, Avans Advanced Business Creation, Avans Business Innovation. 

Hoeveel uur?

Leerjaar 2: 4 uur Internationaal 1
Leerjaar 3: 4 uur Belevingsgericht werken

Meer informatie

Wil je alle informatie over dit keuzedeelpakket rustig doorlezen, download dan de leaflet als pdf.

Inschrijven

Ben je eruit wat je gaat kiezen dan kun je op deze pagina inschrijven keuzedeelpakket je keuze doorgeven.